niedziela, 26 października 2008

4. Wyłamanie dołem na WIG20


Kliknij na wykres żeby powiększyć.

Czwartek 24 października 2008 był bardzo ważnym dniem dla naszej giełdy. WIG20 miał dotrzeć do ważnego wsparcia - dolnego ograniczenia kanału spadkowego w którym poruszał się od początku trwania bessy czyli od czerwca 2008. Wielu analityków sądziło, że granica ok. 1600pkt to już jest ten ostateczny "dołek" który nie zostanie pokonany. Stało się jednak inaczej (co przewidziałem!). WIG20 wyłamał się dołem. Wg. analizy technicznej oznacza to dalsze pogłębienie spadków w kolejnych dniach aż do dotarcia do poziomu ok. 1000-1200pkt. Czy tak się stanie? Są to tylko moje przypuszczenia oparte na tworzonych przeze mnie wykresach które być może wcale się nie potwierdzą.
Ciekaw jestem jak będzie i czy w tym wypadku również sprawdzi się analiza techniczna.