wtorek, 2 grudnia 2008

33. Czarny Ziutek z killerami - po koncercie

"Na lubelskiej scenie rockowej pojawiła sie nowa, obiecująca ekipa. Czarny Ziutek z killerami - bo tak się nazywają, zaprezentował w pubie Publika autorski projekt pt. Kazik ja tylko żartowałem." - więcej na www.lublin.com.pl, dokładny link: http://lublin.com.pl/artykuly/pokaz/110/kazik,ja,tylko,zartowalem/#tekst

Osobiście bawiłem się rewelacyjnie, oczywiście jak na każdy koncert na jaki wybieram się zawołałem liczniejszą ekipę. Zespół zagrał znakomicie, dużo dużo lepiej od moich oczekiwań.
Z niecierpliwością czekam na kolejny koncert zespołu, którego wokalistą jest Paweł Bogacz - student którego nauczam języka hiszpańskiego. Świat jest mały.
Natomiast autorem cytowanej recenzji jest - Emil Pielecki, którego również na jednej z lubelskich uczelni nauczam hablar en christiano.