sobota, 6 grudnia 2008


Ta kartka wisi u mnie w domu od roku 2001. Jest trochę podarta i pomięta bo ma już 8 lat. Ale jest. Wisi w widocznym dla mnie miejscu. Jest to wycinek z jakiejś argentyńskiej gazety. Białe litery głoszą: "Czy nie nadszedł czas abyśmy zadali sobie pytanie co dzieje się z naszym systemem wartości?" Brązowymi literami wypisane są niektóre ważne pozytywne cechy charakteru: solidarność, pokora, wrażliwość, bezinteresowność, szczerość, współczucie, szacunek, przyjaźń, dobroć etc.

Lubię tą kartkę i dlatego jej nie wyrzucam tylko trzymam. Przypomina mi ona o tym, że nie są ważne wiek ani fizyczność ale treść, czyli to, jakie wartości w życiu codziennym się przekazuje!

Zachęcam do zapoznania się z wpisem czwartkowym (nr.36), nieco dłuższym, związanym z tematem wypalenia zawodowego (wpis pod tytułem: "Dopóki KULT gra, moja młodość trwa")
We wpisie nr.2 znajduje się 200-letni wykres amerykańskiego indeksu Dow Jones i odpowiedź na pytanie ile jeszcze, według analityków, potrwa bessa na światowych giełdach.