czwartek, 11 marca 2010

Prawdziwym zwycięzcą jest ten, kto...

Intensywne to były dni ale jak powiedział niedawno jeden komentator sportowy podczas olimpiady zimowej, "prawdziwym zwycięzcą nie jest ten, co daje z siebie wszystko ale ten, co daje z siebie więcej niż może dać."

Dzisiejsze sympozjum wzbudziło duże zainteresowanie. Momentami sala pękała w szwach. Formuła i tematyka mogły się podobać. Przyszło też kilkanaście osób którym wspominałem wcześniej o tym wydarzeniu i które wysłuchały m.in. mojego wystąpienia. Poczułem się bardzo szczęśliwy widząc tak wiele znajomych twarzy.

Ogólnie sympozjum było bardzo udane: ciekawe, różnorodne tematy, prelegenci z całej Polski, zaskakująco dobra frekwencja. Materiały zostaną niebawem opublikowane. Fajnie że mogłem dołożyć swoją cegiełkę.

To pisałem ja - Jarząbek :)

(ps. komentator wypowiedział przytoczoną powyżej złotą myśl po tym jak okazało się, że Petra Majtić zdobyła medal olimpijskim biegnąc z czterema złamanymi żebrami.)